Müügitingimuste kehtivus
- Müügitingimused kehtivad www.eestikohvimeister.ee E-poest eraisikust ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Fenar OÜ, reg.kood 10234756 (edaspidi E-pood ) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
- Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
- E-pood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.
Hinnainfo
- Kõik e-poes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 22%.
- Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni, milleks on 3 tööpäeva pärast tellimuse vormistamist.
- Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja E-pood vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
- E-pood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.
Tellimuse vormistamine
- Lisage soovitud tooted ostukorvi.
- Tellimuse vormistamiseks täitke ostukorvi lehel nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Kinnita tellimusˮ.
- Kui olete registreerunud klient valige Saaja andmetest valik „Olen juba kasutaja“ ja logige sisse.
- Tellimuse lõplikuks vormistamiseks valige peale ostukorvi sisu, kontaktandmete ja kohaletoimetamise viisi kontrollimist Teile sobiv makseviis ning vajutage lingile „Tellimus koos maksekohustusegaˮ. Tellimuse saate tasuda mugavalt pangakaardi või pangalingi (Swedbank) kaudu või pangaülekandega oma internetipangas või Kauba kättesaamisel (kui on valitud kohaletoimetamise viisiks „Tulen ise järele“).
E-poes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (st E−R 8.00 − 16.30). Tellimus täidetakse hiljemalt 2 tööpäeva jooksul aga üldjuhul juba järgmisel tööpäeval.
Müügilepingu jõustumine
- Kauba müügilepinguga kohustub E-pood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või E-poe poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub E-poe -le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
- Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
- Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist E-poe pangakontole või pärast Tarbija vajutamist lingile „Tellimus koos maksekohustusegaˮ (kui on valitud makseviisiks „Kauba kättesaamisel“).
Kohaletoimetamine
- Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib E-pood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele või informeerib Tarbijat tellimuse komplekteerimisest (kui on valitud kohaletoimetamise viisiks „Tulen ise järele“) kas e-posti või telefoni teel.
- E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest E-poe pangakontole.
- Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
- E-pood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida E-pood ei saanud mõjutada ega ette näha.
Tagastamisõigus
- Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul (olenevalt toodetest või teenustest ei pruugi Tarbijal taganemise õigust olla. Vastavad tooted ja teenused on toodud VÕS § 53 lg 4).
- Tarbija kannab tarbijapoolsel lepingust taganemisel kõik Kauba tagastamisega seotud kulud.
- Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
- Kauba tagastamiseks tuleb esitada korrektselt täidetud Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab E-poe kodulehelt ning saata see aadressile klienditugi@fenar.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
- Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
- E-pood tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea E-pood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Isikuandmete töötlemine
- Tarbija annab E-poes andmeid sisestades ning Tellimuse kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, e-postiaadress, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
- E-poel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
- Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
- Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku E-poe veebilehel.
- Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka E-poel ligipääs.
Vääramatu jõud
1) E-pood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida E-pood ei saanud mõjutada või ette näha.
Pretensioonide esitamise kord
- E-pood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad paki avamisel, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
- Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul E-pood poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
- Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
- Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad E-pood ja Tarbija omavahel kokku.
- E-pood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuete- kohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
- Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile klienditugi@fenar.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
- Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
- Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
- Tarbijal on õigus nõuda E-poelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui E-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, E-pood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
1) Kui E-pood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus E-poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamis- keskusse.